اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

سارا و امير فرشته هاي زندگي ما

بدون عنوان

1391/2/27 20:01
نویسنده : ماماني
397 بازدید
اشتراک گذاری

امیر محمد جون خیلی شیرین زبون ومهربون دیروز به سارا میگفت تو خیلی مامان اذیت میکنی  تو مامانو پیر میکنی بعد اومدصورتمو بوس کرد گفت مامان من نمی ذارم پیر بشی یا امروز عصر وقتی میخواست با اقا جونش بره بیرون یه نگاهی به من کرد بعد گفت نه من نمیام  مامانم تنها میشه  البته من دوست ندارم امیر محمد اینقدر به من وابسته باشه ولی چیکار میشه کرد امیر جون این طوری  ابراز محبت میکنه  باچاخان کردن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الناز
9 خرداد 91 14:06
سلام خانمی
انشاله خدا حفظش کنه واستون
من مامان النازم
منم تازه وبم و راه انداختم
خوشحالم میشم به منم سربزنید...:
اگه دوست داشتید تا تبادل لینک کنیم


حتما ماماني با افتخار لينكتون كردم
مامان ماهان
7 تیر 91 13:08
ای جووووووووووووووونم قربون شیرین زبونیت